|
|
|
Kontakt z nami: |
 |
|
|
Ostatnie artykuły: |
 |
|
Poniedziałek, 29 Maja, 2023Piątek, 28 Kwietnia, 2023Poniedziałek, 24 Kwietnia, 2023Środa, 05 Kwietnia, 2023Niedziela, 26 Marca, 2023Piątek, 24 Lutego, 2023Piątek, 10 Lutego, 2023Środa, 01 Lutego, 2023Czwartek, 12 Stycznia, 2023Poniedziałek, 26 Grudnia, 2022Wtorek, 13 Grudnia, 2022
|
Ciekawe strony: |
 |
|
|
|
|
|
Wydrukuj
Dzięki poznaniu podstawowego matematycznego słownictwa angielskiego, czwartoklasiści będą mieli większe możliwości poznawcze. Należy zauważyć, że coraz częściej uczniowie sięgają do zasobów Internetu, a tam często publikacje są w języku angielskim. Ponadto posługiwanie się matematycznym językiem angielskim daje większe szanse dalszej edukacji oraz pomoc w podróżowaniu (użyciu map, posługiwaniu się terminologią związaną z czasem, obliczeniami zegarowymi i pieniężnymi). Wprowadzenie gier dydaktycznych na zajęciach daje możliwość otwarcia uczniów na czynne posługiwanie się j. angielskim, rozumienie poleceń, a przede wszystkim przełamanie strachu przed konwersacjami. Główne znaczenie ma tutaj metoda CLIL – Content and Language Integrated Learning – Zintegrowane Kształcenie Przedmiotowo - Językowe Autor: Beata Kawalec
Opublikowano: Czwartek, 13 Października, 2022
|
| |
|
|
|